Tämä blogi sisältää

Iloista paperiaskartelua

torstai 28. kesäkuuta 2012

Rippikortti jälleen

Tässä näytille yksi aiemmin tekemäni kortti. Tästä ei oikeen mitään sanottavaa, vähän väkisin väännetty, mutta kortti kuitenkin. Tämä ei ole avattava kortti, vaan ns. tasku eli onnittelut löytyvät kun kiskaisee tuosta näkyvillä olevasta boordista. Leimakuvan olen joskus saanut ja valitettavasti leiman valmistajasta ei ole muistikuvaa.



Yritän lähes epätoivoisesti vääntää rippikutsuja. Kohta olen tehnyt erilaisia versioita jo niin paljon, että voin lähettää ne kutsuina ;D

Mukavaan iltaa!

5 kommenttia:

  1. Minusta se on herttainen, viehättävä. Sopii niin monenlaiselle rippilapselle.

    VastaaPoista
  2. Todella kaunis ja tyylikäs kortti. Leimasin on Inkadinkadon setistä, jossa on muitakin uskonnillisia leimoja. Minulla kun sattuu parhaillaan oleen tuo setti pöydällä ja tuolla samalla kuvalla olen väsäilemässä rippikorttia :).

    VastaaPoista
  3. Kaunis kortti, rauhallisin hempein värein.

    VastaaPoista

Rakastan kommentteja, joten olen todella iloinen jos jätät viestin käynnistäsi. Olet lämpimästi tervetullut uudelleen.

Toivoo Kati

Kiitos vierailustasi!