Tämä blogi sisältää

Iloista paperiaskartelua

maanantai 12. syyskuuta 2011

Tunnustus


Anitta muisti minua tällaisella ihanalla tunnustuksella. Lämpimät ja nöyrät kiitokset.

Tunnustukseen liittyi myös kysymyksiä, joihin yritän keksiä "päteviä" vastauksia (olen niiiiin huono tässä) ;)

Lempiruoka:
Nam, olen varsin kaikkiruokainen joten vaikeaa valita. Ehkä jokin kalaruoka, tai sitten oikein sopivasti (medium) paistettu pihvi ja jotain herkullista kasvislisuketta...

Lempimakeinen:
Karkkia en juurikaan syö, mutta pala tummaa suklaata tai hieman salmiakkia kyllä uppoaa.

Lempiluettava:
Ennen totaalista hurahtamista kortteiluun, luin n. 150 kirjaa vuodessa. Siihen mahtuu paljon kaikenlaista. Lähes kaikki käy, hömpät, jännärit, kauhutarinat, elämänkerrat.... Taas yksi salaisuus paljastui, olen siis lukutoukka(kin).

Mieluisin tapa tehdä käsitöitä:
Oi, silloin kun saan ns. iltavapaan, eli olen häätänyt perheen pois ja saan rauhassa näpräillä vaikka tunnin yhtä korttia tms. juttua. Telkkaa katsoessa minulla on aina neuletyö käsissä, eli kivaa on myös katsoa hyvä leffa neuloen :D.

Lempielokuva:
Tähän en oikeasti osaa sanoa mitään...menee vähän samoihin kuin nuo kirjatkin.

Tällä kertaa en laita tunnustusta eteenpäin vaan haluan jakaa tämän ihanan tunnustuksen ihan kaikille mahtaville blogeille!! Niitä on NIIN VALTAVAN PALJON!! Olette kaikki tärkeitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rakastan kommentteja, joten olen todella iloinen jos jätät viestin käynnistäsi. Olet lämpimästi tervetullut uudelleen.

Toivoo Kati

Kiitos vierailustasi!